poniedziałek, 3 grudnia 2012

Od autorki: Chwila przerwy

Chciałabym was przeprosić za to, że tak długo nie było notki. Nie miałam chęci pisać, ani weny. Jest mi wstyd, że was tak zostawiłam. Postanowiłam wziąć się w garść i powrócić do pisania. Niedługo powinna pojawić się nowa notka. Od razu mówię, że nie będę pisać regularnie. Wszystko będzie zależało, od mojej weny i wolnego czasu. Chyba każdy wie, że lepiej nie pisać na siłę, bo później tak dobrze nie wyjdzie. Mam nadzieje, że uzbroicie się w cierpliwość i będziecie razem ze mną:) Kto chce być informowany o notkach niech zostawi tu swoje gg, maila czy bloga. Wstawiłam nowe kolumny, jednocześnie rozbudowując stronę główną. U dołu macie "Obserwuj przez e-maila". Gdy wpiszecie tam swój mail będziecie informowani na niego o nowych notkach.
To chyba wszystko jakby co to piszcie:)


Rose

8 komentarzy:

  1. Będę grzecznie czekać . Obiecuję . ; 3
    +zapraszam do mnie. http://milosc-jakiej-nie-znal-swiat.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. A już myślałam że nas opuściłaś :P
    Ale dobrze ze jednak jesteś ;)

    Owszem, chciałabym być informowana: american-school-of-magic.blogspot.com

    Całuję, Sarah ;3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie mogłabym zostawić tego bloga;3 Niedługo będzie nowa notka, tylko koleżanka ją sprawdzi! :D

      Usuń
  3. No ja myśle ze ci wstyd ! <3 ;*
    Ale ważne że wróciłaś dla nas :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Jak to dobrze, że jesteś :)

    Oczywiście chcę być informowana :D
    http://dramionezyciehermiony.blox.pl/html

    OdpowiedzUsuń
  5. Czekam na następny rozdział <3

    to jest świetne ; )

    OdpowiedzUsuń
  6. Jak możesz tak długo zwlekać i trzymać nas w niepewności!

    OdpowiedzUsuń
  7. tyle czasu już czekam a nowego rozdziału jak nie ma tak nie ma. Czyli to już koniec ? Nie będzie dalszych części ?

    OdpowiedzUsuń