sobota, 26 stycznia 2013

Od autorki

Nie zawieszam bloga. Postanowiłam po prostu napisać, żebyście wiedzieli, że jestem tu i zaglądam. Niestety jak na jak na razie mam pusto w głowie. Nie mogę zabrać się za pisanie. Cały czas mam ogólny zarys sytuacji lecz nie mogę jej przelać na papier, a raczej na ekran xd W każdym razie, nie wiem kiedy będzie nowa notka. Może za kilka dni, może za tydzień, miesiąc? Nie wiem. Przepraszam was, ale po prostu matka wena mnie opuściła. Nic nie chce ze mnie wypłynąć. Tak jakbym się zablokowała. Teraz pozostaje mi tylko czekać. Czekać aż ta blokada ze mnie zejdzie i będę gotowa pisać następny rozdział. Do kolejnej notki! ;)



Rose 

18 komentarzy:

  1. ehh.. wiedziałam że tak prędzej czy później się stanie :/
    nie było notki przez 1,5 miesiąca to zupełnie nie ma się czego spodziewać że coś się tu znajdzie w najbliższych dniach :|
    zawiodłam się. przepraszam ,że tak mówie, ale naprawde sie zawiodłam...

    OdpowiedzUsuń
  2. nie pozostaje nic innego jak życzyć Ci weny :) ja będę cierpliwie czekać na kolejne notki

    OdpowiedzUsuń
  3. Szkoda :( ale sama wiem jak to jest kiedy wena cie opuszcza... Dla tego nie martw się i głowa do góry! Z czasem powróci i coś napiszesz ^^
    Bd zagladac tu od czasu do czasu w nadziei że jednak coś nabazgrolisz :P

    pozdrawiam, sarah ;*

    OdpowiedzUsuń
  4. Cieszę się, że mnie rozumiecie (przynajmniej w większości xd) Nie martwcie się. Może w moim życiu stanie się coś, co mnie natchnie i napiszę coś naprawdę dobrego. W każdym razie mam taką nadzieje ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Zapraszam do mnie :)
    worl-behind-my-wall

    OdpowiedzUsuń
  6. pojawi się coś nowego? ;) pozdrawiam, weny <3!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Myśle, że mam do was dobre wieści. Nie wiem czy ktoś tu jeszcze zagląda, ale napisałam trochę. Moze nie dużo ale powoli cos skrobie. Moze niedługo cos sie pojawi;) trzymajcie kciuki! :*

      Usuń
    2. i jak Ci idzie? xd

      Usuń
  7. Nominowałam Cię do The Versatile Blogger.
    Więcej u mnie: http://dramionezyciehermiony.blox.pl/html

    dramione-hermione

    OdpowiedzUsuń
  8. no dawaj już rozdział! :c

    OdpowiedzUsuń
  9. ;_____________________________;

    OdpowiedzUsuń
  10. Kiedy rozdział? Zbierz się w sobie i nakarm głodnych .______.

    OdpowiedzUsuń
  11. możesz coś się odezwać? .__________________________.

    OdpowiedzUsuń
  12. Trochę jesteś niesprawiedliwa.. Po co zakladasz bloga, skoro po ponad połowie roku nie ma żadnego nowego rozdziału? Po co robisz nam jakąś nadzieję? Gdybyś miała do swoich czytelników jakiś szacunek, napisalabys chociażby notke informacyjna.. Ja miałam nadzieję..

    OdpowiedzUsuń
  13. Podpisuję się pod powyższym anonimem. To ignoracja. Daj już ten rozdział, chociaż kilka linijek. Albo zabij bohaterów, już nie będziesz musiała się tak męczyć, żeby wykazywać szacunek czytelnikom.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Napisałam powyżej post informujący moich czytelników. Jeśli komuś się nie podoba nie musi wchodzić. Moi fani powinni to zrozumieć bo jak coś mam napisać jeśli nie mam pomysłu? Nie usunę bloga, bo może kiedyś do niego wrócę. Jak na razie jest. Gdy coś dodam zostaniecie o tym poinformowani.

      Usuń
    2. Minęło prawie osiem miesięcy. W marcu, czyli trzeciego miesiąca wstawiłaś komentarz, że już coś napisałaś.

      Usuń
    3. A później napisałam, że jednak nie dodam tego. Czytaj uważnie. Blog jest teraz zawieszony i nie wiem kiedy coś dodam.

      Usuń