czwartek, 11 lipca 2013

Od autorki

Od razu chciałam przeprosić, nie wiedziałam, że wszystko się tak potoczy. Tak naprawdę mam napisany kolejny rozdział, nawet dwie wersje tylko, że obie są nie dokończone. Mogłabym coś naskrobać i dodać to w końcu, ale nie podoba mi się. Czegoś mi brakuje. Nie mam pomysłów. Nie nadaje się do tego, ale jednak chciałabym to dokończyć, bo tak naprawdę wciąż nie dotarłam do tak ważnego momentu.Nie wiem co dalej zrobię... jeszcze pomyślę. Może uda mi się w końcu coś dodać, ale nic nie obiecuje.


Rose

19 komentarzy:

  1. No cóż.. ja nadal czekam, choć wydaje się to dość nużące. ;)
    Wstawiaj rozdział i nie marudź xd
    Czekam niecierpliwie.

    OdpowiedzUsuń
  2. Podpisuje się pod wypowiedź Zuzy. Wstawiaj już rozdział i więcej tak nie olewaj czytelników ;-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ech, no :C Zawiodłam się na tobie. Bardzo, szczerze.

    OdpowiedzUsuń
  4. Ech... teraz nie wiem co robić :/

    OdpowiedzUsuń
  5. Wracaj i więcej nas nie zostawiaj :)
    Wstawiaj szybko rozdział i odzyskaj czytelników.
    Tyle. :>

    OdpowiedzUsuń
  6. Halo?
    Ludzie to rasa pełna nienawiści. Zostaje ona kierowana na Ciebie.

    OdpowiedzUsuń
  7. Rose, pisz i po prostu wróć! :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Przykro mi, na razie go zawieszam. Nie możecie czekać w nieskończoność. Musicie wiedzieć, że na razie nic nie dodam. A jak już nagle stanie się cud i mnie coś natchnie i będzie nowa notka to wszyscy który pozostawili mi kontakt wyśle im wiadomość. Pozdrawiam i mam nadzieje, że nie będzie hejterów tylko to zrozumiecie;) Rose

    OdpowiedzUsuń
  9. Kurde, szkoda..
    Tyle czekałam...

    OdpowiedzUsuń
  10. Mam nadzieję, że w końcu będzie nowa notka :)

    OdpowiedzUsuń
  11. I jak? Zamierzasz coś napisać?

    OdpowiedzUsuń
  12. Jesteś tam jeszcze?

    OdpowiedzUsuń
  13. Rose? Ktokolwiek?..

    OdpowiedzUsuń
  14. Dawaj o wszyscy czekają <3

    OdpowiedzUsuń
  15. O, aż trzy anonimy :D jednak chyba krzyczymy w pustkę..

    OdpowiedzUsuń
  16. Naprawdę? Ktoś jeszcze czyta te wypociny? Ach... moi kochani, najlepsi czytelnicy na świecie. Bardzo Was przepraszam, że tyle się nie odzywałam. Dramione nadal jest bardzo ważne dla mnie, jednak... uważam, że nie umiem dobrze pisać. Dlatego zaprzestałam pisania tego opowiadania. Zbyt mało opisów, dużo błędów... po prostu zasługujecie na coś lepszego. Bardzo Was przepraszam.

    Wasza Rose

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chyba żartujesz! Jesteś naprawdę świetna w tym, co robisz. Przecież gdyby nie było to prawdą, nikt by nie przeżywał zawieszenia bloga. Spójrz na komentarze przy ostatnim poście, gdybyś była kiepska, nikt by nawet tego nie przeczytał! To opowiadanie jest jednym z lepszych, które czytałam i nawet nie przypominam sobie żadnych błędów, a ilość opisów nie wydawała mi się nieodpowiednia. Najbardziej przyciągnęła mnie do niego fabuła- jeszcze nie spotkałam się z taką i nie zawiodłam się co do jej rozwoju. A Twoja lekkość pisania sprawia, że równie lekko się to czyta. Powinnaś wrócić i kontynuować swoją pracę, wraz z tym prawdopodobnie wróciliby inni czytelnicy i pewnie też nowi. Nadal nie mogę uwierzyć, jak mogłaś w ogóle tak pomyśleć. Chociaż spróbuj, kto wie, może będzie warto?

      Cath.

      Usuń
  17. Rose dodaj coś!! :)

    OdpowiedzUsuń