piątek, 28 września 2012

Zaczynamy!


Witajcie! Będę tutaj przedstawiała się jako Rose. To mój pierwsze opowiadanie i spodziewam się, że może być do kitu, ale po przemyśleniu stwierdziłam, że co tam! Najwyżej mnie zjedziecie za tak beznadziejny blog. W głowie mam już zarys całej historii. Tylko pojawia się jeden duży problem. Jak na razie kompletnie nie umiem ogarnąć tego bloga! No cóż notki zaczną się pojawiać dopiero gdy uporam się z blogspotem. Od razu chce powiedzieć, że nigdy polonistka ze mnie nie była, więc z góry przepraszam za wszystkie błędy jakie popełniłam i jakie zapewnię popełnię.
Jak zapewnię wiecie blog jest poświęcony cudownej, zakazanej miłości Dracona Malfoya i Hermiony Granger. Paring ten jest wymyślony przez fanów. 
Och nie wiem co wam tu jeszcze powiedzieć... mam nadzieje, że ktoś tu będzie zaglądał :) Jak na razie wracam do ogarniania bloga :D


Rose

2 komentarze:

  1. Jak już mówiłam, notka jest dobra, jak na początek :D chociaż, rzeczywiście trochę przykrótka. czekam na więcej <3 /Kathayaa

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. achaa. pomyliły mi sie notki, to miało być pod początkiem opowiadania, ale co tam ;D /Kathayaa

      Usuń